Ismerős arc: kiderült ki az a férfi aki milliókat költött arra, hogy kritizálja Magyar Pétert az interneten

A DK kampányfőnöke többet költött Magyar Péter támadására a Facebookon, mint amennyit Vitézy Dávid vagy Karácsony Gergely összesen

Az elmúlt harminc nap 125 Facebook-hirdetéséből 114-ben kritizálta Magyar Pétert a DK-s Molnár Csaba, ezekre a posztokra legalább 6,5 milliót költött, írja a 24.hu. A Meta Ad Library szerint ezzel a második legtöbbet költő ellenzéki politikus lett a DK-MSZP-Párbeszéd közös listájának kampányfőnöke, a 14 milliót költő Dobrev Klára mögött.
Molnár többet költött a Magyarral foglalkozó posztok népszerűsítésére, mint Vitézy Dávid (6,2 millió) vagy Karácsony Gergely (3,3 millió) ugyanennyi idő alatt összesen.

Nagyságrendekkel többet költ a Facebookon a kormánypárt, az elmúlt harminc napban

a Fidesz 76,6 milliót,
Szentkirályi Alexandra 52,6 milliót,
Orbán Viktor 35 milliót költött hirdetésekre.