Orbán Ráhel Szerint Ő Azt Az Anyukát Képviseli, Aki Akkor Dolgozik És Ott, Ahol TudOrbán Ráhel luxusbababoltja, az Odu Store, második születésnapját ünnepelte, amelyről a Blikk is beszámolt. Orbán Viktor legidősebb lánya a bulvárlapnak nyilatkozva elmondta, hogy ő azt az anyukát képviseli, aki akkor dolgozik és ott, ahol tud. „Az időbeosztás szerintem a legnagyobb kihívás, amivel bármelyik anyukának szembesülnie kell, függetlenül attól, dolgozik vagy háztartást vezet-e. Nyilván szeretnék több időt tölteni az Oduval, mint ami 24 órába belefér, de én azt az anyukát képviselem, aki akkor dolgozik és ott, ahol tud.” Hozzátette, hogy nem rövid távra és gyors megtérülést tervez, mert ha így lenne, akkor mindenki bababoltot nyitna.
Orbán Ráhel olyan helyként tekint a bababoltjára, ahol „lehet beszélgetni a kihívásokról vagy a boldog pillanatokról, és ahol tanulni is lehet szakemberek segítségével”. Az Odu egyik missziója, hogy közösségi térként is funkcionáljon. Veszélyesnek tartja, ha tanácsokat osztogatnak az anyáknak, mert sok kudarcot és megszégyenítő érzést szülhet bennük. Úgy véli, mindenkinek érdemes az ösztöneire hallgatnia.
Nyilvános Instagram és a Narratíva FontosságaA Blikk kérdésére válaszolva Orbán Ráhel elmondta, miért állította hirtelen nyilvánosra az Instagramját. „A BDPST Koncept a történetmesélésről szól, és szeretném a saját narratívámat én is elmesélni. Azt gondolom, elég sok értéket teremtünk, és nagyon jó dolgokat csinálunk ahhoz, hogy inspirálhassunk másokat, de sosem volt célom az, hogy celebbé váljak.” A narratíva fontossága visszatérő elem Orbán Ráhel kommunikációjában, erről beszélt a 2022-es Brandfestiválon is, amikor a férje, Tiborcz István tulajdonában álló BDPST-csoportban végzett munkáját mutatta be. Orbán Ráhel nemcsak a „saját narratíváját” szokta bemutatni Instagramján, hanem néha a Fidesz kampányüzeneteit is.