December 6. és január 10. között Szendehelyen és Nőtincsen a Vodafone telefon- és mobilinternet szolgáltatása nem működött a több centiméteres hó, egy kidőlt MVM-es villanyoszlop és az áramszünet miatt. Az esetekben kritikus volt a mobil- és mobilinternet-szolgáltatás hiánya, különös tekintettel arra, hogy az egyik településen csak mobilon érhető el az orvosi ügyelet.
Az 444.hu beszámolója szerint egy ott élő Vodafone-ügyfél, X, többször is érdeklődött a szolgáltatónál a hiba várható helyreállításáról, de csak félrevezető válaszokat kapott, amelyekben a Vodafone és az MVM egymásra mutogatott. Habár a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) rendelete szerint a mobiltelefon-szolgáltatóknak 72 órán belül ki kell javítaniuk a műszaki hiba miatt megszűnt szolgáltatást, három hét után sem történt előrelépés.
X már fontolgatta a Vodafone-szerződés felbontását, de a szolgáltató szerint erre nem volt lehetősége, és a kieső időre semmilyen kompenzációt nem kaphatott. A panaszkezelés során X-nek 2000 forint jóváírást ígértek, és a Vodafone azt közölte, hogy az állomásukat kiszolgáló vezeték továbbra is hibás, de már felvették a kapcsolatot az MVM szolgáltatóval. Mindez ellentmondott az MVM állításának, miszerint minden hibát elhárítottak.
A helyzet változását az 444.hu újságírója kérdezte meg a Vodafone-tól, amely a válaszában azt állította, hogy az MVM nem tudta helyreállítani az áramszolgáltatást a nehezen megközelíthető állomáson. Az érdeklődés és a médiafigyelem hatására január 11-én már elhárult a szolgáltatást érintő hiba, és a Vodafone írásban tájékoztatta X-et, hogy jogosult lenne egy jelentős kötbérre, miközben korábban tagadták a kompenzációs igényét.